The Rundown Homepage
News & Gossip Headlines!   New Music!   Brand New Videos!   New Photo Galleries!
15-of-the-most-haunted-and-cursed-items-ever
man-gets-his-boner-stuck-between-the-door-of-a-subway-train
five-year-old-boy-does-amazing-pushups
husband-and-wife-look-like-identical-twins-look-at-this-married-couple
mike-tyson-calls-news-reporter-a-piece-of-shit-on-live-tv
News Front Page!
NEWEST CONTENT HIGHEST RATED MOST VIEWED
the-most-expensive-condom-ever-by-louis-vuitton-see-for-yourself

The most expensive CONDOM ever…by Louis Vuitton + See for yourself!

Supposedly fashion brand Louis Vuitton stepped their game up and has added Condoms to their products.

The price is $68!

She better have that Good.

We’re not too sure if this is real or fake. You be the judge.

PERMALINK
RATE THIS!
1 of 52 of 53 of 54 of 55 of 5
(61 votes, average: 3.36 out of 5, rated)
Loading ... Loading ...


LEAVE A COMMENT BELOW!




RUNDOWN COMMENTS: 14 OLDER COMMENTS...

nikki4848dd

May 5, 2011 at 3:58 AM
1

 

What the freak is it made of? GOLD?No condom should cost that much.

 
Jazzo24

May 5, 2011 at 5:23 AM
2

 

Dam how many come in a pack? lol

 
michaelsergio2

May 5, 2011 at 8:16 AM
3

 

thats the stupidest thing ive ever seen, its gotta be fake, who uses condoms anymore anyways? lol

 
MrBently1

May 5, 2011 at 2:23 PM
4

 

OK. . . . I GUESS . . . .
^^^^AN WHO USES CONDOMS ANYMORE???
HUH…. R U SERIOUS ???

 
msjai_monroe

May 5, 2011 at 4:24 PM
5

 

Um I think I’ll have to pass on that one….its not that serious.

 
maliyah2002

May 17, 2011 at 11:16 AM
6

 

Condoms for the rich bytches!!! Because any sane person wouldn’t entertain this condom; I mean come on $68 dollas, you must can rinse and reuse this mutha fycka several times before disposal huh? Cuz behind that kind of money that condom have to extraaaaaaaaaa special. Like not feeling it at all when inserted in the you know where.

 
Juwan

May 18, 2011 at 2:44 PM
7

 

LMAO I had to sign in to AGREE wit #6….. and #3 u say thts the stupidest thing u seen, “who uses condoms anymore anyways?” Yo comment was the stupidest thing I’ve eva seen…

 
KENNYKEN

May 23, 2011 at 10:19 PM
8

 

I AGREE WITH #7 FOR #3 RESPONSE

 
julez

May 24, 2011 at 1:21 PM
9

 

num 3 really? U dirty ass fuck! SMH

 
heartbreaker15

May 25, 2011 at 8:07 AM
10

 

dang so if it cost that much it better work, it better have gold somewhere on it, it better be at least 6 in a box hahaha but i believe its fake all the way fake and its stupid

 
BraveLittleToaster

May 27, 2011 at 2:52 AM
11

 

Now ain’t this some shit. Lol did I really just create an account just to say that whoever’s dumb ass said “who uses condoms anyway?” should be ashamed of themselves. Lol go get yourself checked, ok? Only God knows what you have…with that kind of thinking, your dick will fall off any minute now.

And uh, this condom better have some kind of tricks or something!! You better not everrrr get pregnant fucking with these expensive ass condoms; goddamn, $68 for real though? Lol that’s a phone bill!!!

 
luverz6

June 8, 2011 at 11:03 PM
12

 

WTF? Shiiiiiiit! Dat Condom Betta Perfom Miracles On My Dick!

 
Anonymous

September 15, 2011 at 5:35 PM
13

 

I think the condom does all the work? Lmao

 
Kyou

April 13, 2013 at 12:34 PM
14

 

Just another funky-ass shit for stars.

 





Follow us on TWITTER!




// Home News & Gossip Music Videos Photos About / Contact Us //
COPYRIGHT ©2008-13 RUNDOWN MEDIA