The Rundown Homepage
News & Gossip Headlines!   New Music!   Brand New Videos!   New Photo Galleries!
shes-wrong-for-this-mean-girl-pushes-her-brother-down-a-hill-in-his-toy-car
god-blessed-him-little-boy-gets-run-over-by-a-car-and-nothing-happens
you-can-become-a-tree-after-you-die
he-misspelled-his-name-by-1-letter-on-his-resume-and-everybody-wanted-him
woman-searches-for-her-long-lost-mother-then-discovers-that-shes-married-to-her-brother
Video's Front Page!
NEWEST CONTENT HIGHEST RATED MOST VIEWED
drake-over-music-video

Drake “Over” Music Video

EMBED CODE
EMBED CODE W/ AUTOPLAY
RATE THIS!
1 of 52 of 53 of 54 of 55 of 5
(72 votes, average: 4.56 out of 5, rated)
Loading ... Loading ...



LEAVE A COMMENT BELOW!




RUNDOWN COMMENTS: 24 OLDER COMMENTS...

neyboo

April 12, 2010 at 10:12 AM
1

 

I just started feelin this song not too long ago. The video was uhh… different.

 
jazzybear

April 12, 2010 at 10:27 AM
2

 

THIS SHIT GO HARD

 
westbmore410

April 12, 2010 at 10:40 AM
3

 

the video is great..

Drizzy!

 
80sBaby

April 12, 2010 at 10:49 AM
4

 

NOT what I thought it would be…Let the Illuminati rumors start*waits*
lol

 
MsJAY

April 12, 2010 at 11:14 AM
5

 

Like the Video. Love the song.

 
Blanquita

April 12, 2010 at 12:18 PM
6

 

this video is hyphy hyphy….

 
ushouldbemyne

April 12, 2010 at 12:46 PM
7

 

I effin love his lightskinned azz!!!

Team DRAKE!!!!!

:)))

 
imjustsaying

April 12, 2010 at 1:08 PM
8

 

The video is just ok but I love the hook of the song. Lol at these people in here hyping stuff yet again, come on now.

 
yungR

April 12, 2010 at 1:17 PM
9

 

the video is not wa I was expecting……his knee mussy still botherin him or sumtin…….but the song is fire tho!!!!!!

 
ReBeL4MuSiC

April 12, 2010 at 1:44 PM
10

 

man oh man!!…Drake is that dude!

 
westbmore410

April 12, 2010 at 1:53 PM
11

 

LOL@number 8.. chill

the video is wayyyyy better than best I ever had..

the bedroom scene with the visuals on the wall are great.

 
shiaboo16

April 13, 2010 at 6:06 AM
12

 

Drakee is soo not cute !
bhut he go hardd tho

 
ONGMODE_DRE

April 13, 2010 at 6:21 AM
13

 

GOD VIBE.

 
hotboi919

April 13, 2010 at 6:45 AM
14

 

man drake that nigga hate it or not i fucks wit the video & song

 
VERSE1

April 13, 2010 at 7:41 AM
15

 

T.O. in the building… stand up !!!!

 
diabolicalHATER

April 13, 2010 at 11:25 AM
16

 

…………………………………………………blah

 
TORI10

April 14, 2010 at 10:44 AM
17

 

Dis my shit!

 
Phoeniix

April 16, 2010 at 4:45 PM
18

 

DRAKE IS ONE UGLY NIGGA!!!

 
sonnyeveryday

April 16, 2010 at 10:35 PM
19

 

yea, the video wasnt what i expected it to be. i liked the effects tho, but it was a lil weird.

 
Starr6

April 18, 2010 at 8:10 AM
20

 

Lol, Damn some of us was thinking the samething!
Man, dis my shitttt! I fuccckin luv this song!
Well, my vision for the video was way better than this tho, but the video was okay.
Yea, it was way better than that cheezy “Best I ever Had” video.
Real talk!

 
aleeciac

April 19, 2010 at 1:49 PM
21

 

Lyrically, hes cold. Period. Hate it or love it. Who gives a flying fuck how he looks?

 
iysoh16

April 22, 2010 at 3:12 AM
22

 

yo…on sum real shyt….drake is an amazin artist…but this niggahs videos be whacc as fucc….thumbs up only for tha tracc itself

 
DatBoiTink

April 23, 2010 at 12:25 PM
23

 

Goes FED

 
modelballer

April 24, 2010 at 4:15 AM
24

 

ii love thiis song liike ii love food…and thats alot…lol…but yeah…once agaiin drake aiint a cute liight briight…but hiis shiit go hard as ever…so let the haters hate…keep iit up…lol

 



Follow us on TWITTER!

// Home News & Gossip Music Videos Photos About / Contact Us //
COPYRIGHT ©2008-13 RUNDOWN MEDIA