The Rundown Homepage
News & Gossip Headlines!   New Music!   Brand New Videos!   New Photo Galleries!
lying-to-get-out-of-trouble-little-girl-tells-the-cutest-make-believe-story
2014-is-the-first-year-ever-with-zero-platinum-selling-albums
woman-cheats-on-her-husband-with-a-dwarf-on-their-honeymoon-and-gets-pregnant
homeless-man-plays-the-piano-so-beautifully
citizen-pulls-over-a-police-officer-for-suspicious-activity
Video's Front Page!
NEWEST CONTENT HIGHEST RATED MOST VIEWED
dont-fight-in-your-underwear

Don’t FIGHT in your UNDERWEAR!

*WARNING* Contains Graphic Visuals - View at your own Discretion!

EMBED CODE
EMBED CODE W/ AUTOPLAY
RATE THIS!
1 of 52 of 53 of 54 of 55 of 5
(11 votes, average: 3.09 out of 5, rated)
Loading ... Loading ...



LEAVE A COMMENT BELOW!




RUNDOWN COMMENTS: 30 OLDER COMMENTS...

Comment pages: [1] 2 » Show All

SINsational

July 20, 2009 at 5:44 AM
1

 

Wow…

 
Daddy36869

July 20, 2009 at 5:53 AM
2

 

hahahahahahaha

 
Daddy36869

July 20, 2009 at 5:54 AM
3

 

I bet you he won’t F with him no more.

 
gyamfi4

July 20, 2009 at 5:55 AM
4

 

smh…oh hell nah, looks like dat mane was hangin on to dear life..

 
joederrty618

July 20, 2009 at 6:23 AM
5

 

LMFAO! I guess you gotta do what you gotta do. ANY MEANS NECESARRY!

 
DicDasterdly

July 20, 2009 at 6:55 AM
6

 

Wow, Why did I even watch. He hit the magical PAUSE button, and all that swingin stopped real quick.

 
Kat_77

July 20, 2009 at 6:58 AM
7

 

That was gay.
Not the final part, the whole thing. Lol

 
BYRDSVIEW

July 20, 2009 at 6:59 AM
8

 

Dang he was grabbing his little thing hard…I know that hurted

 
missTakella

July 20, 2009 at 6:59 AM
9

 

I woulda pissed in his face!! Lmao

& then finished whooping his azz for pulling that HOMO shyt….

 
PurpLE

July 20, 2009 at 7:54 AM
10

 

wow that nigga got his azz beat so bad he turnd homo.. id rather take a L than to do some homo shyt like dat

 
904AllStar

July 20, 2009 at 8:05 AM
11

 

that s*** was horrible…

 
perfectenemy

July 20, 2009 at 9:05 AM
12

 

Ruski pidaraz

I am Ukrainian and we dont fight like homos

I am a real Cossack and despise russian morons. Now the world can see how stupid they really are and why we want no part of that country

 
babyblu85

July 20, 2009 at 9:07 AM
13

 

that was some nasty shyt, and hilarious, lmao!

 
honey_brown_79

July 20, 2009 at 10:08 AM
14

 

Wow so you getting that ass waxed to you act like you gonna suck another mans dick?! GNR just say i give up dang

 
KnileExclusive

July 20, 2009 at 10:44 AM
15

 

That guy said he wanted to kill him & he was down & out so he did the only thing he possibly could, try to pull that pecker off…..Best move for the weak. & it’s only homo if he tried putting it in his mouth for better grip! lol

 
jaywave7480

July 20, 2009 at 11:34 AM
16

 

Lil nigga over der fightin in some booty shorts….i wudda kick em in his nuts

 
kristiankedar

July 20, 2009 at 12:28 PM
17

 

Ewwwww…..he’s just hanging on….lol

 
monibaby

July 20, 2009 at 12:32 PM
18

 

dat ain’t homo it’s called survival of the fittest..lol now TAP OUT hahahahha

 
SeLfMaDe

July 20, 2009 at 1:05 PM
19

 

LMFAO!! He gave his azz a wolf fang fist n sh!t dam dat waz crazi

 
ushouldbemyne

July 20, 2009 at 1:27 PM
20

 

lol!! That was smart to be fighting in underwear anyway numnuts!

 
P_SIZZLE504

July 20, 2009 at 3:06 PM
21

 

in a street fight, thats some gay azz shit….

but in marine corp boot camp, in hand to hand combat training, your trained if someone has u in a chock hold the quickest way out is “grab, twist & pull”… but thats life or death… that vid was just gay, lol

 
deondre16

July 20, 2009 at 3:39 PM
22

 

@ 12 u see what u mean,
that was gay as hell. first, who the hell fights in their underwear,
and 2: why in the hell r u gonna grab at his dick while you gettin yo ass beat
Ohmygod, notworthapproval

 
Pkz120

July 20, 2009 at 4:14 PM
23

 

Umm, I agree wit #7 lol!

 
keyzee

July 20, 2009 at 10:31 PM
24

 

first y is this nigga fightin in his underwear anyway..lol and plus that nigga was gettin his azz whoppd bad so i guess he was tired of losing….but its that man fault for wearing onli underwear thats what he get for that…lol

 
Dynamit3D

July 20, 2009 at 10:49 PM
25

 

TAKEN THIS UFC SHIT TOO FAR I DONT REMEMBER ANY NUT GRABIN BEING ALLOWED NOR PULLIN ON ANOTHER MAN DICC EWWWWWWWW

 

Comment page: [1] 2 » Show All




Follow us on TWITTER!

// Home News & Gossip Music Videos Photos About / Contact Us //
COPYRIGHT ©2008-13 RUNDOWN MEDIA